•    
        •  
          جلسه ارتقای کیفی عملکرد و توسعه پایانه های فروشگاهی ایران زمین
          تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
          تعداد بازدید: ۶۵
          با هماهنگی مدیریت بانکداری مدرن بانک ایران زمین صورت گرفت:
          جلسه ارتقای کیفی عملکرد و توسعه پایانه های فروشگاهی ایران زمین
          جلسه ای با حضور مدیران اموربانکداری مدرن بانک ایران زمین با نمایندگان شرکت فن آوا محمود زارع ملکی معاونت عملیاتی، فرمانی مدیرپروژه ها و نمایندگان دیگر این شرکت در راستای برطرف کردن مشکلات دستگاه های pos مدیریت شعب استان ها در ساختمان ستادی این بانک برگزار شد.

          به گزارش روابط عمومی: عباس نیا مدیریت امور بانکداری در این زمینه گفت: بانک ایران زمین اقدامات جدیدی در سال آینده برای پذیرندگان فعال در نظر گرفته است.
          وی اظهار کرد: باشگاه پذیرندگان که به همت مدیریت انفورماتیک و بازاریابی تدارک دیده شده است در فروردین سال آینده افتتاح خواهدشد که در این باشگاه پکیج ها و کمپین های خوبی به پذیرندگان فعال داده می شود.
          نادر بهمنی مدیریت بانکداری مدرن در این جلسه ضمن تشکر از حضور نمایندگان شرکت فن آوا در بانک ایران زمین، گفت: هدف از تشکیل این جلسه رفع مشکلات دستگاه های pos است. این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، نمایندگان این شرکت بصورت ویدئو کنفرانس با مدیرت شعب استان های اصفهان، فارس، البرز، کرمان و هرمزگان بانک ایران زمین ارتباط برقرار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات شعب در زمینه نصب و خدمات پس از فروش دستگاه های فروشگاهی قرار گرفتند.
          در ادامه ملکی نماینده شرکت فن آوا قول مساعد در به روز رسانی دستگاه ها و همچنین نصب دستگاه های ثبت شده در اسرع وقت را داد.
          در پایان طرفین در جهت افزایش تعاملات در زمینه پشتیبانی پایانه فروش PSP و فرایند زمانی نصب دستگاه ها، افزایش کارآمدی کیفی و کمی دستگاه های pos و رضایت مشتریان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به بانک ایران زمین می باشد.
مجری: پورتال سامان