•    
        • لیست نظرسنجی‌ها

        • نظر سنجی
          عنوان: نظر سنجی
          کاربر: کاربر ناشناس



          مشتری گرامی

          با سلام ، در راستای ارج نهادن به خواسته ها و انتظارات شما و همچنین ارتقای سطی کیفی و محتوای مطالب وب سایت بانک ایران زمین در نظر داریم با بررسی این پرسشنامه خدمت رسانی بهتر و بیشتر را به شما مشتریان گرامی تحقق بخشیم.

          ضمن تشکر از همکاری شما خواهشمندیم در هنگام پاسخ دادن ، دقت و صراحت لازم را مبذول فرمایید.

           


          ردیف سوال
          1 جنسیت



          2 سن :






          3 تحصیلات:







          4 پست الکترونیک :

          5 میزان رضایتمندی کلی شما از خدمات بانک در چه حد است ؟





          6 تنوع خدمات بانکی و خدمات الکترونیک بانک را چگونه ارزیابی می کنید ؟





          7 اطلاع رسانی بانک در مورد خدمات بانکی در چه حدی است ؟





          8 نحوه دسترسی به اطلاعات و جستجوی آنها چگونه است ؟





          9 سهولت دسترسی به شعب بانک را چگونه ارزیابی می کنید ؟





          10 محیط داخلی ، چیدمان دکور و امکانات رفاهی داخلی شعب مناسب است ؟





          11 نمای خارجی شعب بانک تا چه میزان از زیبایی برخوردار است ؟





          12 سرعت و دقت کارکنان به درخواسته های شما در چه حدی ارزیابی می شود ؟





          13 نحوه برخورد کارکنان با مشتریان چگونه است ؟





          14 رازداری و حفظ اسرار مشتریان توسط کارکنان بانک چگونه است ؟





          15 ارزیابی شما از پوشش و ظاهر کارکنان چگونه است ؟





          16 ارزیابی شما از ساختار گرافیکی وب سایت بانک ازلحاظ زیبایی و جذابیت چگونه می‌باشد؟





          17 نحوه ارائه مطالب و محتوای وب سایت بانک را چگونه ارزیابی می کنید ؟





          18 تا چه حد محتویات سایت بانک ، دربر آورده شدن نیازهایتان موثر است ؟





          19 میزان رضایت کلی شما از وب سایت بانک چگونه است ؟





          20 پیشنهادات و انتقادات شما برای بهبود ارائه خدمات توسط بانک چیست ؟


پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به بانک ایران زمین می باشد.
مجری: پورتال سامان